کیک های تزئین شده نقش برجسته ای در رویدادهایی مانند تولد، سالگرد ازدواج و روز مادر دارند، از آنجا که برخی از مصرف کنندگان خواستار تزیین کیک متنوع هستند و در پاسخ به یک محیط رقابتی فزاینده، دکوراتورهای کیک باید تکنیک های پیچیده تری را برای رفع نیازهای مصرف کننده توسعه دهند.
پیش از این، کارکنان در معرض فرهنگهای سخت محیط کار قرار میگرفتند و در یک سیستم راهنمایی به آنها آموزش داده میشد که کاملاً از تکنیکها و دستور العملهای سنتی پیروی کنند.
بنابراین، ایده برای ایجاد محصولات جدید به طور قابل توجهی محدود بود، بنابراین، آموزش دکورهای بیسکویت برای هنرمندان خلاق با دید، تخیل و خلاقیت ضروری است (روهلمن، 2001).
به ویژه در مطالعه خلاقیت، خلاقیت نه تنها به عنوان یک شیوه تفکر و عمل، بلکه به عنوان نشانه ای از قابلیت نوآوری تلقی می شود.
هنر بیسکویت رژیمی ستاک تزئین شده ترکیبی از آشپزی و هنر است، هدف از دوره تزیین کیک پرورش تزئینات فرهنگی، هنری و خلاق است، دانشآموزان علاوه بر دانش و فناوریهایی که معلمان کلاس درس میدهند، میتوانند از فعالیتهای باشگاهی با گروهی از افراد همفکر در تعقیب اهداف و آرمانهای مشترک استفاده کنند.
باشگاههای دانشآموزی تحت محدودیتهای زمانی و برنامه درسی نیستند و گروهی از افراد حرفهمدار با علایق مشترک میتوانند از زمان فوق برنامه برای بحث، مطالعه و بهبود کار خود استفاده کنند و انرژی نوآوری خود را افزایش دهند.
دانشآموزان در یک کلوپ هنری تزئین کیک باید روشها، استراتژیها، مواد و پلتفرمهای یادگیری را برای دستیابی به نتایج یادگیری ایدهآل و تعقیب بیان خلاقانه بهینه بهکار گیرند (کلارک و پترسون، 1986).
یک کلاس درس معکوس از مواد آموزشی آنلاین و کمک های سمعی و بصری برای تقویت دانش و مهارت های قبلی دانش آموزان قبل از تدریس استفاده می کند.
این رویکرد علاقه دانش آموزان را به یادگیری تحریک می کند و رضایت دانش آموزان را از یادگیری افزایش می دهد، فعالیت های یادگیری واقعی که دانش آموزان در آن شرکت می کنند می تواند به راحتی انگیزه یادگیری آنها را تحریک کند.
رویکرد کلاس درس معکوس را با سایر راهبردهای یادگیری مقایسه کرد و مشخص کرد که کلاس درس معکوس اثربخشی یادگیری بالاتری را نسبت به سایر روشهای تدریس نشان میدهد و تأثیر مثبتی بر رضایت از یادگیری و انگیزه درونی دانشآموزان دارد.