این حاشیه کارکرد جک را در یک وسیله نقلیه 6 تا 8 هزار پوندی تا حد امکان آسان می کند، در حالی که هنوز یک دستگاه جمع و جور با قد فقط هشت و نیم اینچ را در اختیار شما قرار می دهد.
افزایش سایز ممکن است جک بازویی پارکینگی قوی تری به شما بدهد، اما به قیمت ارتفاع بیشتر است که می تواند قرار گرفتن در زیر سیستم تعلیق را که از لاستیک کاملاً تخلیه شده پشتیبانی می کند، چالش برانگیز کند.
(رانندگان کراس اوورها یا سایر خودروهای مجهز به لاستیکهای کوچک ممکن است با جک بطری دو تنی که ارتفاع آن فقط هفت و یک هشتم اینچ است، بهتر به آنها خدمت کند.)
به نظر می رسد که اکثر جک های بطری شش تنی با همان الگو ساخته می شوند. چه آن را از یک فروشگاه بزرگ، یک خرده فروش ابزار تخفیف یا از طریق اینترنت بخرید، به نظر می رسد تنها تفاوت در برچسب و رنگ است.
ارزان ترین مارکی که پیدا کردم Pro-Lift با 43 دلار بود. اگر می توانید با قیمت کمتر پیدا کنید، آن را بخرید.
و این چیز در حال حاضر ارزش خود را ثابت کرده است. 20 مایل در مسیری صخره ای خارج از جاده، شب دیگر، پس از تاریک شدن هوا، صدای تق تق از سیستم تعلیق جلویی ام شنیدم.
با کشیدن به داخل یک تکه خاکی سطح مبهم، جک بطری را از کشوهای Decked خود بیرون آوردم ، آن را زیر بازوی کنترل چسباندم و خودرو را با خیال راحت حدود یک اینچ بلند کردم، به علاوه چرخم را خاموش و زیر عضو متقاطع جلویی قرار دادم.
در حدود 90 ثانیه معلوم شد مهرهای را گم کردهام که پیوند انتهایی نوار تاب من را به دوک سمت راننده وصل میکند. بدون مهره جایگزین، لینک انتهایی را به طور کامل حذف کردم و به سمت خانه حرکت کردم.
کلی تاخیر من؟ شاید ده دقیقه، و کامیون من و من در تمام مدت سالم بودیم. من از همان جک برای نصب مجدد پیوند انتهایی استفاده کردم و روز بعد یک مهره جدید در راهروی خود اضافه کردم.